
دروازه بان پرسپولیسی ها بازی پیش روی این تیم در هفته دهم لیگ برتر را از دست داد. به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازهبان ملیپوش سرخپوشان گفت: علیرضا بیرانوند دو روز پس از دیدار پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان از ناحیه مچ دست احساس درد داشت. وی افزود: کادر پزشکی تیم، پس از بررسیها و معاینات تکمیلی به این نتیجه رسید که باید مچ دست دروازهبان پرسپولیس گچگیری شود. به همین دلیل علیرغم میل باطنی دروازهبان تیم، این اقدام امروز صورت گرفت و بیرانوند باید حدود چهار هفته این شرایط را برای بازگشت به میادین تحمل کند. به این ترت سلامت ورزش...
ما را در سایت سلامت ورزش دنبال میکنید
برچسب: دوری,ماهه,علیرضا,بیرانوند,میادین, نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:48